pondělí 23. srpna 2010

andělka

Tak jsem se dnes večer zabavila šitím této andělky:-)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

:-) :-)

Anonymní řekl(a)...

Má hezkej výraz v obličeji, jako žížala Jůlie :-). Oči a nosík jsou tím gelovým perem?
Lucie Z.

Mária řekl(a)...

je krásna,je originálna, a to je peknééé. krásne slnečné dni, papa Mária

Katy řekl(a)...

Ahoj Ifčo, musím uznat, že jsi opravdu talent :o) To je tak krásný! Dáváš mi naději, že bych to mohla taky zkusit bez obav před absolutním neúspěchem, ačkoliv jsem zatím šila jen jednou na stroji mé babičky. A propos, ten tvůj šicí stroj mě úplně uchvátil. Jseš s ním spokojená? A zajímalo by mě, jestli je k němu i podrobný návod k využití jednotlivých druhů stehů. Já bych taky chtěla takovej stroječek..! :o)

Ifčulka řekl(a)...

Ahoj Káťo, šicí stroj jsem vybírala dlouho a jsem moc spokojená:-) co se týče návodu je přehledný i s obrázky... mám 22 druhů stehů...dá se s nimi i vyšívat.Využití stehů popsáno v návodu není - to už je tobě, jak je použiješ. Stehy můžeš různě nastavovat a sama poznáš jaké budeš používat a jaké naopak ne. Já byla úplný začátečník. Tak jsem nejprve zkoušela,jak se to dá nastavit a jen tak jsem prošívala látku:-) Na trhu je velké množství šicích strojů, je z čeho vybírat:-)

Ifčulka řekl(a)...

Luci nakonec jsem si koupila obyč fixy na textil. Do výtvarných potřeb pro kontury jsem se zatím nedostala:-)