středa 30. března 2011

Jak probíhalo naše paté stěhování

     Jak všichni dobře víte, před měsícem jsme se stěhovali. Po kolikáté? Po páté... Upřímně řečeno bylo asi nejhorší. I když se snažím při každém stěhování věci třídit, vyhazovat nebo prodávat, stejně nám doma zůstává velká  kopa věcí a nábytku. 

Naše Kami mi včera k tomu poslala výstižný odkaz:-) 



A jak to tedy probíhalo???




Bydlíme v pronájmu, ale rádi bychom brzo koupili něco vlastního.










V každém bytě se snažím udělat, co nejlepší atmosféru pro bydlení. Pokaždé vymyslíme nějakou levnou vychytávku, jak si byt zvelebit.:-) Tak hezký den.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pokud je ta kuchyň sytě červená, tak tu vždycky měla a má moje babička :-) na fotce vypadá možná oranžově? Máte to tam moc hezký, a nepochybuju o tom, že to tam dokážeš ještě krásně vyšperkovat. Jsi na to moc šikovná!!!
Petra P.

miriam řekl(a)...

a my jsme ji měli v Bystrém! myslím:) je to super retro! :) určitě se ti podaří krásně to tam zútulnit a zkrášlit, na to ty jsi holt talent:) už se těším na návštěvu:))

Ifčulka řekl(a)...

Petro kuchyň je spíš do oranžova, trošku válčím se sluníčkem, které odhalí všechny šmouhy na ní. Nelze vyčistit:-) ale tak co... svět se neboří.

Miri díky, červenám se.

Unknown řekl(a)...

ja sa snazim vyhadzovat priebezne a dost neuspesne :P
a stahovanie neznasam,,,, fuj

u mna je zaklad kazdeho prestahovania...vsetko vydezinfikovat :D

Anonymní řekl(a)...

teda vůbec nazávidím! Ale máte to opravdu hezké, už to vypadá zabydleně... My máme ještě po ... 8 měsících nějaké věci v krabicích, stojí to za to, párkrát v týdnu lézt na židli a prohledávat krabice...
A například věšáčky na bundy, tyč na naběračky a spoustu jiných věcí H. instaloval v sobotu (a jak jsem ráda!), digestoř stále není funkčně zapojená... Takže představa stěhování a znovu čekání na mužovi dodávkové termíny mě sráží metr dvacet pod zem...
Moc se mi líbí, jak jste si to zařídili! santé

Ifčulka řekl(a)...

Santé, já to mám dobré v tom, že David moc nelení a vždycky mi raději vše udělá co nejrychleji:-) ví, že bych nedala pokoj, tak raději vezme nářadí a už to lítá. V krabicích už nemáme vůbec nic, tak už jsem spokojená:-) Tak ať vám jde práce od ruky.

santé řekl(a)...

Jo, problém je, že Honza moc manuálně zručný není, takže čekáme na asistenci tchána a to je na dýl, je nějaký moc vytížený...
Ale už to tu vypadá líp :-)