sobota 9. dubna 2011

Ovečka Bečka



 Na pyžámko :-)

6 komentářů:

plchotka řekl(a)...

Téda Ifčo, smekám .-) to je teda rychlost! Já si právě poprvé nakoupila látky přes internet tak doufám, doufám, že to dobře dopadne :-) Koukám, že máš už i podpísek! Krásnej:-)

Ifčulka řekl(a)...

Našla jsem doma zbytky a dala se do práce:-) to není moje značka. Je to mikyny značky Black.sheep, byla u toho jako vysačka. Svoje štítky zatím nemám. Už jsem se musela napomenout, že jsem dlouho neoprášila stroj :-)

Mária řekl(a)...

no akože to je rychlovka, ja ešte v nej len listujem /v marínke/ a Iv už ma kabeluuuuuu, supíš.!

Monika řekl(a)...

Ivco, me jeste ani Marina neprisla a ty uz mas usito;) Ovecka je paradni,moc se ti povedla!

santé řekl(a)...

taky už mám bečku, od soboty :-) Tvoje je moc povedená!

Jana řekl(a)...

Ty jo, je moc hezká...